Our princess

Lilypie Kids Birthday tickers

marți, 5 mai 2009

Ne-am intalnit!

Precum regele Lear spre Tine mana am intins,
Cerandu-ti iertare in cruda desteptare.
Ai asezat un crin intre noi Iubire,
Alungand ploi de cuvinte cu tunet de oftare.

In galera, pe marea vietii eram si eu,
Credeam ca vin spre tine, vasleam mereu.
Aceleasi sunete ma-nfasurau in deruta,
Creand uneori mirajul ca sunt pe o pluta.

In taina ai venit si m-ai mangaiat,
Lantul s-a rupt, sunt liber, am evadat.
Pentru ei sunt mort, dar pentru Tine viu,
Mi-ai redat scumpul statut de fiu.

Se vor mai vedea la orizont galere,
Dar stiu ca mereu voi insotita de o putere,
Un scut, ce mi s-a dat cand te-am urmat.
Sunt sigura ca prin acel crin Tu m-ai iertat.

2 comentarii:

Andy Mihail spunea...

As dori sa te invit in data de 23 mai la intalnirea bloggerilor evanghelici, WWJP, ce va avea loc la Bucuresti, la sediul Fitzuica.
Mai multe detalii, aici:
http://www.rouavietii.ro/2009/04/16/what-would-jesus-post-intalnirea-bloggerilor-evanghelici/

Anonim spunea...

Buna ziua,

De curand am accesat blogul dumneavoastra http://osoian.blogspot.com si trebuie sa spunem ca il gasim extrem de interesant. De asemenea, am fost surprinsi intr-un mod placut de felul in care este structurat si de tema aleasa, religia! Unul dintre motivele pentru care va scriem este acela ca am dori, in masura in care este posibil, ca pe blogul dumneavoastra sa fie publicat linkul catre siteul nostru www.looms.ro, care a fost lansat de curand. Desi este abia la inceput de drum, speram - si toate demersurile noastre tind catre acest lucru - ca va fi unul dintre cele mai mari sau chiar unicul site de informatii generale complete din Romania. Vizitatorii blogului dumneavoastra pot gasi pe www.looms.ro o serie de informatii interesante din toate domeniile, structurate pe fiecare judet din tara. Astfel, pe langa informatiile interesante de pe blogul dumneavoastra, ii puteti ajuta pe vizitatorii blogului http://osoian.blogspot.com si cu cele disponibile pe www.looms.ro.
In speranta ca veti gasi interesanta propunerea noastra,incheiem prin a va multumii anticipat si speram ca vom primii un raspuns pozitiv cat mai curand posibil.

Cu stima,

Mihaela Pasere
Consilier marketing

str. Ferencz Szemler nr. 14, et. II, cam. 16
Brasov