Our princess

Lilypie Kids Birthday tickers

marți, 18 februarie 2014

                                     Un aer proaspat in animatia ruseasca

          Cautand ceva placut, captivant pentru fetita mea de 2 ani, am dat peste un serial de desen animat rusesc MASHA I MEDVED. Un desen pe gustul intregii familii. Necunoasterea limbii rusesti nu constituie un impediment asa ca se poate intelege fiecare episod. Cred ca fiecare copil are o fixatie pe un desen. Cu ajutorul primei fete am invatat si replicile de la "Alba ca Zapada", observand multe detalii care-mi scapasera in copilarie. Acum am memorat involuntar coloana sonora de la acest desene animat rusesc, de replici in acest caz nu se poate pune probleme. Sunt in jur de 33 de episoade, fiecare redand cate o zi din viata unei fetite zburdalnice, Masha. Ursul, simbolizand bunicii, rabdator ii este alaturi in fiecare situatie problema ajutand-o sa iasa din ea , in timp ce Masha ii daruieste suflul copilaresc. Va las si pe voi sa va delectati cu un episod. Poate va va place :)...


Niciun comentariu: